Jenolan Caves, Melbourne & Philip Island

Reacties

Reacties

Oma

Wat een leuke foto ik vind het zo geweldig om je te volgen
maar ik had vorige week ook gerageert maar ik sta niet bij de lijst van reageren heel veel gr.Oma

Oma

wat een leuke foto,s .Je doet het wel geweldig en kom je ook leuke mensen tegen of heb je het tedruk.Ik wil wel graag meer fotos en betelen .Ik ga vragen of Papa eens komt kijken naar mijn leptop.Heel veel gr enxxx

Oma

Prachtig gewoon ik heb almeer keren iets verstuurd ik weet niet of het aankomt ik wil van de week papa eens vragen of ik het goed doe .Bij Jan is het wel gelukt dus moet dat bij mij ok.Heel veel gr.en xxx

Vilya

Hallo Oma,

Ik zie nu je reactie toevallig omdat ik naar de foto keek.
Als u reageert op foto's komt het niet bij de reacties te staan alleen als u reageert op een blogpost.

Ja hoor kom genoeg mensen tegen en al helemaal als ik aan de duik cursus begin.

Groetjes,
Vilya

oma

hoi Vilya wij zijn 10dagen in Bilthoven geweest maar Donderdag kom je thuis en dan praten we bij gr.oma en Jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!